Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Tip til webshopejere: Skab en fast kundebase med et nyhedsbrev

Annonce:

Der er mange grunde til at arbejde med email markedsføring. Det er noget, som de fleste virksomheder kan få stor gavn af. Det er dog især webshops, der kan bruge denne type markedsføring til at skabe forøget omsætning.

Driver du en webshop, og er du ikke allerede i gang med denne type markedsføring, bør du ikke tøve længere. Der er et hav af fordele ved at benytte sig af det, men den primære fordel er, at du kan skabe en fast kundebase.

Hvorfor skaber et nyhedsbrev en fast kundebase?

Når du starter et nyhedsbrev, så bygger du stille og roligt en liste med potentielle kunder. Fælles for alle dem, der skriver sig op til dit nyhedsbrev er, at de har en interesse i dine forretning og i dine produkter. Og at have en direkte kanal til dem, er intet mindre end guld værd.

I og med, at de personer, der skriver sig op til dit nyhedsbrev, har en interesse i dine produkter og/eller ydelser, vil det dermed være en samling af faste kunder. Netop derfor oplever rigtig mange forretninger, at de har en rigtig god konverteringsrate, når de f.eks. sender tilbud ud til deres nyhedsbrevsmodtagere.

E-mail marketing giver god ROI

Det er ikke mange former for online markedsføring, der giver en bedre ROI end e-mail marketing. Netop derfor er det også en form for markedsføring, som enhver virksomhed bør arbejde med. Gør man ikke det, går man ganske enkelt glip af omsætning og indtjening.

Som angivet herover, så er det primært folk, der faktisk har en interesse i dine produkter, der skriver sig op til dit nyhedsbrev. Derfor er du sikker på, at du med din e-mail markedsføring udelukkende rammer potentielle kunder, der før har udvist interesse i dine produkter og din forretning.

Lad et bureau om din e-mail marketing

Som webshopejer har du sandsynligvis en masse at se til. Derfor er det ikke sikkert, at du føler, at du har tid til også at skulle skrive nyhedsbreve mv. Hvis du føler, at du har svært ved at finde tid til dette, bør du udlicitere det til et bureau.

Ikke nok med, at du slipper for selv at varetage arbejdet, så er du også garanteret, at du får bedre resultater. Derfor er det en rigtig god idé, at du vælger at hyre et specialisere bureau til at stå for denne del af din markedsføring.

I samme kategori

55909C71-814A-4BAF-BAB7-0EBCE3B2B8F3_1
marcela-laskoski-YrtFlrLo2DQ-unsplash
michal-parzuchowski-oT-XbATcoTQ-unsplash

Tip os

Send dine tips til byen og del dem med resten af København – fra københavner til københavner!

Mest læste

generator-copenhagen-playbar-7
Frisør København
VesterbroStreetpartyHeader-01
Pub-quiz

Populære kategorier

Information